9 דברים שצריכים להופיע במייל הראשון ששולחים לרשימת התפוצה

שתף את הפוסט

בכל יום שבת אפרסם פוסט אחד מתכנים שפרסמתי בעבר. הפוסט הזה פורסם לראשונה בחודש אוגוסט 2014, באתר tycoon.co.il.


המייל הזה הוא המייל הכי חשוב שאי פעם תכתבו לרשימת התפוצה שלכם. אבל משום מה, כל מי שבונה רשימת תפוצה מוותר עליו.

אני מדבר כמובן על המייל הראשון שהנרשמים שלכם יקבלו ברגע שיצטרפו לרשימה. המייל הזה נקרא מייל “תיאום ציפיות” כי זה בדיוק מה שהוא עושה.

זה חשוב מאוד להגיד למי שנרשם לרשימה לראשונה למה לצפות ולמה לא לצפות.

גם אם זה משהו שנראה לכם שהנרשם הטרי לא יאהב, אין שום סיבה שמישהו שלא מתאים להיות לקוח שלכם יהיה ברשימת תפוצה.

אז מה צריך להיות במייל “תיאום ציפיות”?

1. ציינו את שם רשימת התפוצה או הנושא המרכזי שלה.

“תודה שנרשמת לרשימת התפוצה של אתר Dogi.com בנושא אימון כלבים.”

2. הסבירו אילו סוג הודעות ישלחו לנרשמים.

חשוב מאוד להכניס לחלק הזה גם תועלות שיצאו לקורא מרשימת התפוצה, כדי לעודד אותו לפתוח ולקרוא את ההודעות ולצפות להודעות הבאות.

“בהודעות הקרובות אשלח לך מידע שיעזור לך לאלף את הכלב שלך, למנוע ממנו לעשות את צרכיו בבית ולנשוך אנשים שמטיילים אותו בחוץ.”

3. רשמו מה פרק הזמן בין הודעה להודעה.

המטרה היא להכין את הנרשם לקבלת המסרים ולמנוע ממנו להסיר את עצמו מהרשימה לפני תום הסדרה. אם זוהי סדרת מסרים אוטומטית, כמה זמן תימשך הסדרה.

“ההודעות ישלחו אלייך פעם ביומיים במשך חודשיים מלאים, חשוב מאוד שתפתח את כל ההודעות כדי להפיק את המירב מסדרת אימון הכלבים בדוא”ל.”

4. עודדו אינטראקציה דו-כיוונית.

בשביל לגרום לנרשם להרגיש שההודעות הם אישיות יותר, כדאי לעודד אותו להגיב או לשאול שאלות בהודעה חוזרת.

“אם יש לך שאלות או הערות להודעות, אתה מוזמן להשיב למייל הזה ואני אנסה כמיטב יכולתי לענות לך עליהם במהרה.”

5.ציינו בבירור את העובדה שאפשר להסיר את עצמך מהרשימה.

כמו שאמרתי מקודם, אין סיבה שאנשים שלא מתאימים להיות לקוחות שלכם יהיו ברשימה. חשוב להסביר להם שיש להם אופציה להתנתק כדי שלא יסמנו את ההודעות שלך בתור “דואר זבל”, מה שיפגע בהעברת הודעות לנרשמים אחרים.

“חשוב לי להבהיר לך שיש לך אפשרות להסיר את עצמך בכל רגע נתון מרשימת התפוצה בעזרת לחיצה על הקישור – הסר מרשימת התפוצה – שמופיע בתחתית כל עמוד”

6. אם אתם מתכוונים לשווק או למכור דברים בעזרת הודעות אלו, אל תסתירו את זה.

בשביל לזכות את אמון הנרשם במהרה (וגם לסנן “אוכלי חינם”) חשוב לציין כי אתה מציע את המוצרים או שירותים שלך לרשימת התפוצה. כך הנרשם יבין את מטרת ההודעות ולא ייבהל ויכעס בפעם הראשונה שמנסים למכור לו משהו בהודעות.

“שים לב, בהודעות אלו אני שולח מפעם לפעם הצעות שיווקיות למוצרים ולשירותים שאני מספק. אך אתה לא נדרש לרכוש משהו כדי להמשיך וליהנות מסדרת אימון הכלבים בדוא”ל”

7. תנו תמריץ להישאר ברשימה.

גרמו לנרשם להרגיש שהוא הגיע למועדון לקוחות אקסקלוסיבי שהוא הולך להרוויח מזה.

“מידי פעם אשלח לך הטבות לרכישת המוצרים או השירותים שלי בהנחות ששמורות רק לרשימת התפוצה שלי, אז כדאי לך לשים לב להודעות הבאות.”

8. עורר סקרנות להודעות הבאות.

זאת טכניקה קצת מתקדמת שכדאי לחשוב עליה מראש. במקרה שתכננתם מראש את ההודעה הבאה, רשמו טיזר קטן בסוף המייל שיגרום לנרשם לצפות להודעה הבאה.

“בהודעה הבאה אספר לך איך אפשר לגרום לכלב להפסיק לעשות את צרכיו בבית בעזרת טריק קטן שיקח לך שלוש דקות ליישם.

9. כמובן, הודו לנרשם והפרדו לשלום.

“שוב, תודה רבה שנרשמת לרשימת התפוצה של אתר Dogi.com בנושא אימון כלבים. אני מצפה לשוחח איתך בהודעות הקרובות. שלך, אבי מאלפי.”

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן